מועדון לקוחות הוא כלי מצוין לשימור לקוחות ומעניק לקהל החברים הטבות מעולות.
רוב חברות התעופה או הבריתות, star alliance למשל, מפעילות מועדונים שכאלה שמעניקות נקודות/מיילים אותן יוכלו החברים להמיר בהמשך למספר שירותים או הטבות שונות. כך למשל אם תצברו מספיק מיילים כחברים באחד המועדונים, תוכלו לרכוש בעזרתם כרטיסי טיסה או לשדרג את המושב/מחלקה שקיבלתם.
מסקר שנערך באתר בחודשים האחרונים, בו התבקשו הגולשים לבחור את מועדן הנוסעים המועדף עליהם, עולה שכ26% מכלל הטסים, לא טסים מספיק ולכן לא רואים את הצורך להצטרף לאחד המועדונים. יש לקחת בחשבון שהנקודות או המיילים הנצברים נשמרים לתקופות של לפחות שנה ברוב החברות ובדרך השרות לא כרוך בעלות כלשהי, כך שלא עולה דבר להצטרף.
כ24% מהמצביעים באתר מחזיקים, כמה מפתיע, בכרטיס הנוסע המתמיד של אלעל (LY). למקום השלישי והמכובד הגיע מועדון miles&more של לופטנזה (LH). כ14% מהגולשים באתר חברים במועדונים אחרים של חברות תעופה אחרות בעוד כ10% מחזיקים בכרטיס Flying blue של הברית של אייר פראנס (AF) וקלמ (KL) ההולנדית. הנתון הכי מפתיע בסקר הוא שחברת ארקיע (IZ) שמפעילה את מועדון עמית ארקיע, זכתה ל7% מהקולות.
מסכימים עם התוצאות?
שלום,
אבקש להצטרף ללמועדוןהנוסע המתמיד של AF,
תודה
הצטרפות למועדון של אייר פראנס (flying blue) היא חינם.
אתה מוזמן להירשם באתר שלהם ולצבור מיילים בחברות הברית SKYTEAM
אתה יכול למלא פרטים בקישור הזה באתר אייר פראנס : https://www.airfrance.com/cgi-bin/AF/IL/en/local/voyageurfrequent/enroll/StartEnrollFlyingBlue2.do?fjeune=false#hautpage